Thursday, March 05, 2009

و بهاری هم در راه است


3 comments:

Anonymous said...

kash ensanha ejaze midadand ta bahar ashegh bemanim.

Anonymous said...

shoma???

Anonymous said...

من قصد دارم یکی از بزرگترین مجموعه وبلاگهای جهانی رو راه بندازم. در این مجموعه بلاگ که همشون پسوند گروه یعنی "شما هم هم" رو دارند بلاگهای متفاوتی با پسوند نام گروه (شما هم هم) در موضوعات مختلف ساخته میشه مناسبترین فرد مدیریت اون وبلاگ را از طرف من دریافت میکنه. آدرس تمام وبلاگها هم در وبلاگ اصلی قرار داده میشه. یک جور انجمن اینترنتی خاص در فضای وبلاگ هستش که به عنوان ایده ای نو میتونه حسابی موثر باشه.

از شما دعوت میکنم که چنانچه فکر میکنید در زمینه ای تخصص دارید و میتونید مطلب ارسال کنید به بنده اطلاع بدید تا وبلاگ مربوط به زمینه مورد نظرتون رو ایجاد کنم و چنانچه از بین افراد دعوت شده به همکاری تنها شما درخواست داده باشید شما رو به عنوان مدیر اون وبلاگ قرار بدم. اما چنانچه افراد درخواست کنند زیاد باشند، یا از بین آنها یکی را انتخاب می کنیم و یا به همه حق نویسندگی می دهیم تا نفر برتر مدیر وبلاگ شود. در هر حال شما چنانچه مدیر نشوید حداقل حق نویسندگی دریافت می کنید و از همان امتیازات برخوردار خواهید بود.

از مزیتهای این برنامه اینه که شما در پایان هر ارسالتون میتونید در عبارتی کوتاه و تک جمله ای برای سایت یا وبلاگ و یا حتی کالا و یا هر چیزی که مایل باشید تبلیغ کنید که در صورتی که این مجموعه وبلاگ پیشرفت کنه، این بهترین نوع تبلیغات اینترنتی برای شماست.



ادرس ما در اینجا:

http://shomahamham.blogsky.com





موفق باشید.

مدیریت مجموعه وبلاگ "شما هم هم" _ جوینده.

یا حق.